Bättre bild på naglarna !  Dagens sämsta! ...

img_7482 (MMS)

Bättre bild på naglarna !  Dagens sämsta! Att man kan bli så arg så man börjar grina! Jag tror mina systrar är dom som jag blir mest förbannad på! Jag är inte den bästa på att argumentera heller så det blir bara fel alltihopa! Idag vet jag inte vad som gick snett i mitt huvud, men jag blev så tvärarg att jag började grina! Det brukar som gå över av sig själv och om några dagar är vi vänner igen... Jag har visserligen inte ätit middag än och är nytränad och inte sovit så mkt inatt, så det kan ju bero på det... Måste få i mig mat nu så jag kan sluta tjura............


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men du hade iaf tur med naglarna...snygga:-). Kram på dig.

2011-08-25 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: