Först

Jag var först att äntra lögarängen.. Heeeela dagen har jag stekt i solen! Nu blir det nog ett tag tills nästa soldag.. Nästa vecka skulle det ju vara dåligt väder. Så då blir det jobb jobb jobb :)

Jag och vickan ska gå och äta på oliodeli.. Nam nam naaam, pastan är så sjukt god! angelica och helena kanske skulle joina också, hoppas det iaf, ju fler desta roligare :)

Jag ska tipsa om en bra film. Trust heter den och har clive owen i huvudrollen.. Otäck film som gör att man får en klump i magen. Stark film, verkligen... Se den!

Nä, har just kommit ur duschen så nu ska jag försöka göra nåt åt håret sen försöka hitta nå kläder att dra på mig :) Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: