Framnäs!

Knatade iväg till jobbet imorse och hade en kund, sen checkade jag ut och drog med mig fanny ut i solen! :) Hon var iofs inte så svårövertalad, haha.. Raka vägen till framnäs blev det, och där har vi legat heeeela dagen! Jag älskar såna här dagar, att om jag inte har några kunder så kan jag faktiskt vara ledig. Fördelen med att vara sin egen.. :) Dock så händer det inte ofta då jag behöver jobba så mycket som möjligt, men då det är ryssvärme i stan så FÅR jag det :) Går jag in på morgonen och jobbar så går det ju bra också :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen äta upp min matlåda, sen ska jag knata iväg till ica skrapan och köpa chips. Jag fick ett infall att det skulle vara dödligt gott, så det får bli så... Och på tal om chips så har jag faktist sagt upp mitt friskis medlemskap nu, så snart blir det Njoy :) Meeen, jag måste tydligen vara kvar på friskis till september ut, det sög! Det blir dubbla gymkort den månaden :( men men....

Har tänkt att jag ska försöka trappa upp träningen lite långsamt.. Sista veckan i aug så ska jag orka springa 5an utan att stanna och gå emellanåt. Det är ett bra mål tycker jag... jag börjar med löpningen, sen tar jag tag i styrketräningen :) Har försökt planera in att gå på nåt pass på friskis flera dagar i rad men nu när det är semester så är det ju typ inga pass... jag längtar ihjäl mig efter bodyjam och bodyattack, jag hoppas dom lesmillspassen finns på njoy..

Aja, nog svamlat.. hopp in i duschen! Kickan har börjat få en synlig bränna, yayyyy :D

Kommentarer
Postat av: Karin

nä inget av dem finns på njoy :( längtat väääldigt länge efter de passen men inget gym här har dem.

2011-08-04 @ 23:53:40 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: