School

Har gjort bort skola för den här veckan. Gruppen är klar, känns riktigt bra.. Nu slipper man oroa sig för det :) På måndag är det eskilstuna som gäller, då får jag kliva upp ännuuuu tidigare.. jag som är ett kvällsdjur.. suck

Nu äter jag lunch och snart ska väl vickan komma ner hit till stan och så ska vi väl hänga..Har ju inte hunnit träffa henne nåt sen hon kom hem från thailand... sen blev det fredagsmys hos dom med bettan och mange också... MYS!

Bjuder på lite favoritbilder idag också :) dessa gruppbilder, i love them :) Det kan ju faktist vara så att vi är snäppet grymmare än alla andra ;)









Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va mysigt ni kommer ha det!!! Jag ska ut till syrran också och mysa där. Ha en härlig kväll!!

2011-01-28 @ 18:01:22 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: mam

Kram på er alla.

2011-01-28 @ 18:33:27
Postat av: Ida B

Åh, så himla härligt. Loye you guys!

2011-02-01 @ 12:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: