Den vissna blomman!

Körslaget ikväll, såg ingen jag kände igen från umeå, tråkigt!! Varför kunde inte carre tagit sig med, då kanske dom blivit lite roligare??? Dom var lite mähä-ig faktist...

Bigbrother är det roligaste programmet just nu! Jag gillar det stenhårt! kuuuuuul :)

Nu sitter jag och lillan hemma hos mig. Hon går runt och sniffar och kollar runt :) Hon ser ut som en vissen blomma. Hon har opererats i halsen och har stygn som hon inte får klia på, så hon är under uppsikt hela tiden.. Och så får hon antibiotika och nåt mer piller, så hon är helt utslagen lilla hjärtat... Hon ser liten och hjölplös ut. Inte gillar hon pillerna heller, hon fattade direkt vad det var på gång när jag tog fram dom, hon såg ut som om hon ville dö ungefär.. Man ska stoppa dom låååångt ner i halsen så hon inte har något annat val än att svälja dom. Inte så kul.. Så jag krossade dom och bakade in pulvret i en skinka :) Hon fattade ingenting och glufsade i sig hela! :) 10 min senare var hon utslagen...

grannarna har fetfest som vanligt och spelar typ dansbandsmusik på högsta volym. Jag tror det är nå halvalkisar som bor där.. INTE KUL! Det är även dom som röker inne, jag har smyg sniffat mot deras dörr och det luktar inte godis. Så dom är mina fiender nu.. jag ska vara en jobbig jävel och klaga till hyresvärden.. kan man inte bara få frid någon gång??????

Bettan är på ingående, hon ska sova här inatt, så jag ska ta fram extra täcke och sedan krypa isäng...
Nattttti


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lilla Tyra...inte lätt att vara liten och sjuk...:-(

2011-03-20 @ 08:32:59 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: