Kaos

imorse slog jag upp ögonen en kvart innan klockan ringde klockan 8, frullade sen hojja jag iväg på gymmet :) Så då klockan var tio hade jag träna klart och var på väg hem, SKÖNT :) Tänk om man kunde vara så morgonpigg varenda dag. :) Imorgon är det skola igen, sen springa 5km igen.. Tänkte försöka springa varannan dag, bara inte benhinnorna säger ifrån... jag är försiktig :)

Idag var det bara styrka, klenfis jag är alltså.. :P För 2 veckor sedan så körde jag bröst, axlar och triceps. FY FAN säger jag bara, jag känner fortfarande  av det i mina triceps!!! Hur är  det möjligt?? Första veckan efteråt höll ja ju på dö, jag har aldrig haft nå så jävulskt med träningvärk.. 80 situps idag, undra om det ska kännas i magen iövermorgon?? göött haha

Nu ska jag mys i soffan en stund innan jag slumrar... ses!

Nya nails - på fanny såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: