Myskväll!

Har haft en riktig myskväll. Vickan kom och åt middag med mig, och senare kom Maria förbi också. Så vi har bara hängt i soffan och snackat skit, sett säsongspremiären av greys! Älsklingsserie! Vilken nörd man är :P

Blev ingen träning idag, kände att jag verkligen inte ville idag. Så jag lyssnade på lillkroppen och så stannade jag hemma istället.. Bytte till och med om till träningskläder innan jag kände att nääää jag vill inte.... har skola imorgon till tre typ och det är ju aldrig kul att träna då ju... Kanske man skulle tagit sig upp och kört på morgonen?? ska jag orka??? hmmm

Nä, nu ska jag iaf gå isäng. Har sjukt med benvärk, vet inte vad jag gjort. Kanske av löpningen igår? Ska trycka en ipren sen kojsa... natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: