Krympte!!!

Jävla bajs, min fina gröna långklänning som efter en användning är min nya sommarfavorit åkte idag ner för sin första tvättning.. Tar ut den ur maskinen 40 min senare och ska hänga upp den i torkskåpet.. Jag tyckte den såg lite kort ut så jag tog upp den och höll den mot kroppen.. CHOCK!! Den nådde just under knäna!!! Det är stl40 på den vilket innebär att den var nästan för lång på mig när jag hade den. Svor och svor medan jag tog tag i klänningen och töjde och töjde.. Lite skillnad blev det efter jag hade töjt ett tag, men det återstår att se om den återgår till sin ursprungliga form..... hrm!! jag håller tummarna!

Annars är det en ganska lugn lördag. Vet inte vad kvällen kommer erbjuda men det blir nog slapp med v&t.. Vi pratade om grillat igår, men jag vet inte... får se..

Jag vill se en riktigt bra skräckfilm!! Jag älskar och hatar skräckfilmer på samma gång! Vickan är ju så jäkla rädd så här blir det aldrig några skräckisar.. Kanske jag kan få bettan att se? :) Mirrors är ju himla bra!

Jag har himla bra recpet på en detoxkur, problemet är bara att man måste ha en fruktcentrifug.. Skulle vara kul att detoxa, och rena kroppen lite.. men fruktcentrifugen, där är problemet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: