Ta hand om sig själv!

Att man är så dålig på att ta hand om sig själv... Förra veckan blev det alldeles för mycket drama i mitt liv.. Jag sov lite och då blir allt kaos! Vilket resulterar i att min hy blir kaaaaaos! Nu blir det ändring på detta och in med rutiner... Jag ska försöka göra bra mat och ha matlåda varje dag, dom där jäkla morgonpromenaderna ska fan bli av, och gymkortet ska fan bli utnyttjat!

Dags att bli lite mer hälsosam och sluta gnälla över att man är missnöjd med sig själv! Jag skulle vilja ha samma driv som Linnea har, duktig på å löp! :)

Aja, vi börjar iaf morgondagen med lite uppfräschning av hårskalln :) de bli najs!

Natti natti på er sötmongos!


Kommentarer
Postat av: Karin

du får vara med i mitt sockerfria oktober (se bloggen)!! :)

2011-10-05 @ 06:00:35 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: