This is it!

Så himla nervöst!! Dom ville att jag skulle komma till dom :)) Så den 21 januari så flyttar jag till USA i ett år. Känns helt overkligt att säga så... Jag tror inte att jag fattar själv vad jag är på väg att göra... Jag fick helt plötsligt panik när dom på förmedlingen började prata om ambassaden, visum, pass, och flygbiljetter och sånt...

Så den 8 jan ska jag iaf vara på ambassaden och fixa visum, sen är det möte på huvudkontoret där jag får träffa alla andra som ska åka samma datum som mig. Det känns bra, då behöver man inte känna sig ensam iaf.. Fast jag är lite orolig över att det bara är yngre.. :/ Skulle vara det bästa om det fanns nån som var några år äldre än 18 iaf... Men, det blir säkert bra i slutändand ändå.... :)

Idag ska jag gå och fixa nytt pass. Mitt går ut i sommar så det går inte åka på det. Fick lite smått panik över lägenheten också, men jag tror jag är bra förberedd.. Det är ju bara kläder som ska packas ner, och toan... Känns som det kommer gå fort, så det ska jag göra mellandagarna... Kanske lite smått ihelgen.. Är ändå ledig hela helgen såatt....

Så alltså, här är min to do list...
[ ] visum
[ ] fixa nytt pass
[ ] betala fakturan
[ ] köpa presenter till familjen
[ ] köpa dataväska
[ ] polisregisterutdrag
[ ] hälsoundersökning
[ ] kopia på slutbetyg & körkort
[ ] agreement form

det är säkert mer också, men det är vad jag kommer på nu... :)

alltså... USA den 21 januari!!!! omg!! :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

Grattis Kikki. Vilket äventyr du får:-)

2012-12-15 @ 09:49:32
Postat av: Karin

WOHOOO!

2012-12-15 @ 11:00:25 / URL: http://karinwittur.blogspot.se
Postat av: Västeråsaren

Stort grattis!!
Så gammal är du väl inte.. man blir ju inte äldre än vad man gör sig till :)

2012-12-15 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: