Matlådan

Har gjort en massa matlådor ikväll, så nu har jag tre olika rätter att välja mellan i några dagar :) det blev kyckling inlindad i serrano skinka med matvete och sen har jag lite kyckling i marinad i kylen som blir middag imorgon :)

Imorgon åker Camilla till california, det kommer vara sjukt tomt utan henne på salongen.. 11 dagar sen är hon tillbaka och ordningen är återställd.. :)

Jag hittade ett smart sängskåp som Martin Timell gjorde i äntligen hemma i ett avsnitt.. Skitsmart, så jag tror att jag ska försöka bygga ett likadant :) få mer plats i min lilla etta :)

Nu ska jag sussa, morgonprommisen känns långt borta då jag haft ont i huvudet hela dagen.. Nån som sa att det va fullmåne inatt, jag vaknade flera gånger av månen som lös som en ficklampa rätt in i ögonen...

Sov gott på er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Kicki det heter lyste.

2012-01-10 @ 18:13:52
Postat av: Anonym

Men Kicki det heter lyste.

2012-01-10 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: