APRIL 25th - spring spring

Jag känner mig så duktig! Har varit hyfsat flitig idag, än fast jag inte gjort så mkt, haha... Städade mitt rum på fm, gick rätt snabbt eftersom det inte finns så mycket att städa.. Tvättade lite och sen såg jag lite madmen...

Vid 5 tog jag en springtur, 5km som vanligt och gav mig den på att jag skulle springa hela vägen! Gick skitbra, benen var lätta idag, gick för länge som uppvärmning men annars är jag nöjd.. Det är en mördarbacke sista 500m så det tar på i arslet... Mucho bueno! Kör alltid mage när jag kommer hem, det bränner bra! Jag satsar på magrutor till sommaren ;)

Dog av chocken få jag såg ett äckligt kryp i köket idag, ropade på A och fick då veta att det var en tusenfoting.. Har aldrig sett en sån förut.. Äcklig var den, stor som fan! Senare när jag skulle lyfta ner en tavla från väggen i mitt rum så sitter det en till jävel (mindre dock) på väggen bakom tavlan! Usch!! Tydligen kommer dom fram på våren.. Så nu tittar jag på väggarna, talet, golvet där jag går hela tiden för att jag är rädd att se en till!! Huuuaaaa

Har knorrat ihop håret i hopp om att det blir en fin variant av lockar.. Ska sova på det (inte skönt) och så får vi se hur det ser ut imorgon... Jag önskar mitt hår var mer självlockigt! Vill ha kate hudsons hår!

Gnite!


Kommentarer
Postat av: Västeråsaren

Läckert kryp!! Gosigt värre ju ;)
Verkar gå bra med träning.. kör hårt!!

2013-04-26 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: