APRIL 6th - ännu en lördag

Veckorna hår fort här borta! Nu är det lördag igen och jag har varit här i två och en halv månad.. Det känns som jag varit här längre faktiskt, men jag tror sommaren kommer svischa förbi precis som den alltid gör :)

Summerfest har uppdaterats lite, och nu kommer pitbull också vara här! Woop woop jag tror det blir grymt! Det går lite fram och tillbaka om när vi ska flytta, men som det ser ut nu så stannar vi till mitten på juli. Men det varierar dag till dag.. Det blir antingen sista juni eller mitten på juli, jag hoppas på det senare så vi är här på summerfest!

Jag ska boka biljetter till vegas idag, nu är det bara tre veckor kvar!!! Kommer bli grymt!! :)

Nu ska vi se om vi kan hitta nån bra film att se, det är kallt ute idag så vi är bog bara inne och chillar idag..

Laters....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: