AUGUST 10th - Bra start!

Idag har jag hängt med Juna, vi har solat käkat middag på panera, gick runt i mallen ett tag och sen åkte vi hem. Bra dag med andra ord. 
 
För övrigt så är klockan halv två på natten här nu, jag ringde pappa vid tolv, för då är klockan nio hos dom.. Han hade just vaknat så han hade den där mysiga pappa morgonrösten :-) Elvis och mamma va ute i köket, men efter en stund så kom dom in också, så då fick jag prata lite med dom också... Det är roligt för eftersom jag och Elisabeth är så lika på rösten ibland så när jag säger "Hej Elvis!" Så svarar han "MAMMA!" :-) Söta unge! 
 
Idag är det alltså Elisabeth och Manges stora dag! Det hugger i hjärtat att jag inte kan vara hemma och vara med! Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag vill vara i Umeå just nu... Även om bilder inte är i närheten av att va detsamma som att va på plats så hoppas jag att alla uppdaterar mkt så jag får vara med på ett litet hörn! Jag längtar tills jag vaknar imorgonbitti och får titta på FB och instagram... 
 
Skickar världens största lycka till kram till storasyster och Mange också såklart :-) Puss på er, jag tänker på er!! 
 
Nu ska jag pysa isäng, ögonen har fallit igen fler än en gång redan.... 
ZZzzzZZZzZZzzzzzz
 
Här hade dom just träffats, nykära och första gången jag träffade Mange tror jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: