AUGUST 1st - Mitt hår

Jag är lite ledsen över att mitt hår inte är jämnt och fint färgat längre... Jag vill åka på target och köpa mörkare hårfärg och kleta i... Det är alldeles för ljust i hårbotten och jag vill egentligen bara ha slingor... Sådär naturligt som camilla brukar göra..... Åh vad jag längtar tills jag kommer hem till sverige där dom vet vad dom pysslar med när det gäller hår... suck
 
Jag tar mig ingenstans heller att köpa hårfärg för jag får inte köra bilen... Att stå och passa en buss som går varje halvtimme, bara för att köpa hårfärg känns sådär... Plus att det finns inga busstop vid target... fast fast fast.... 
 
Nä, va faan... jag pallar inte att göra ingenting ikväll... Jag ta hojjen... 
hej då! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: