AUGUST 20th - Brist på sömn

Senaste veckan vill som klänga sig kvar, om jag skrev att det var mycket drama i sista inlägget så kan jag tala om för er att det är ännu mera drama nu... Det var riktigt länge sedan som allt gick så mycket käpprätt som det har gjort på sistone... Klart att det ska finnas såna perioder också, men det här tar priset... 
 
Åkte på mitt första aupair-möte här i Seattle i söndags, och fick veta att en tysk tjej i gruppen var på semester på Hawaii och har varit i en hajattack.. Hon har förlorat ena armen och ligger tydligen nedsövd, väldigt allvarligt tydligen och mer visste dom inte. Alla andra i gruppen kände henne, så jag och Juna som var där för första gången visste inte riktigt vad vi skulle säga.. Stämningen var låg, milt sagt... Kan inte låta bli att tänka på när vi var i Miami så var det en som hade tagit kort på en haj, den hade simmat förbi SJUKT nära.... Hon blev asrädd och simmade tillbaka till båten, sen när vi alla var uppe på båten igen så såg vi en fena komma upp ur vattnet, så den var och simmade runt oss..... läskigt!! 
 
Det har varit dåligt med uppdatering, jag vet, men tänkte ju försöka hålla upp flowet.. Det har varit mycket på senaste, och kanske kommer det upp mer om allt här lite längre fram... det får tiden utvisa.... Har sovit sjukt dåligt och ni som känner mig vet att jag sover som en kung, så nog är det nånting som oroar mig... Mitt huvud hänger inte riktigt med kroppen, så jag känner mig helt på skaft i huvudet och oroar egentligen mig inte för nåt, jag lever ju med tron att allt löser sig tillslut, och hittils har det funkat jävligt bra i mitt liv... Mat har det heller inte blivit mkt av, är inte ens hungrig längre... 
 
Aja, nog om det, jag berättar mer och allt när jag vet mer... 
Tjing på er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Sandberg

Nä nu får jag gåshud! Innan jag gick in och kolla din blogg så var jag på expressen och läste precis om en tysk kvinna 20 år som avlidit av sina skador från en haj attack på Hawaii. Det måste ju vara hon du skriver om :-(
Kram på dig iaf å försök sova :-)

2013-08-22 @ 07:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: