AUGUST 22nd - ledig

Fick ett mail igår från culturalcares huvudkontor att den tyska tjejen inte överlevde attacken... Så sorgligt, och alla aupairer är chockade här borta.. Överhuvudtaget så är alla inom aupairvärlden chockade, och från överallt i världen så skriver människor om det och beklagar sorgen... Helt sjukt vad livet kan ta vändningar ibland... 
 
Idag är jag ledig, och tvättar sängkläder och sånt tråkigt... Har just kikat på senaste KUWTK avsnittet, och funderar på att slå igäng ett ally avsnitt.. Älskar John Cage, han är så rolig! SÅ min humor.. Nu har Robert Downey Jr just kommit in i serien också, så det är så braaaa så bra... Kommer ihåg den här delen i serien som min favorit! :-)
 
Dagarna går sakta här borta för övrigt, jag har tankarna fulla med var jag ska göra när jag kommer hem. Jag känner ibland att jag kanske är lite för gammal för att göra ett sånt här år, ens mål och prioriteringar är aningens annorlunda mot för vad en 19-20 årings är.... Om jag ska vara ärlig, så ska man nog åka när man är några år yngre än vad jag är.. Innan man flyttat hemifrån och börjat ta alltför mycket eget ansvar. Jag kan inte beskriva hur svårt det är att flytta in till en familj och bara ha sitt eget rum som för övrigt någon annan har möblerat och gjort iordning. Att aldrig behöva köpa mat eller oroa sig för särskilt mycket. Det är princip som att vara 15 år igen :) 
Inte direkt något jag eftersträvar. Jag längtar ihjäl mig efter min lägenhet, mitt kylskåp fyllt med mat jag köpt själv.... konstigt va :P 
 
Imorgon kommer Chris från mke, så vi ska gå och kolla på baseball och sen vet jag inte riktigt vad planen är... Det får vi se... Det blir säkert en kul kväll iaf... 
 
Det största ljuspunkten just nu är att Ida kommer om två veckor!!!! Som jag längtar!! Lite semester och OM jag ser fram emot att skratta så jag får ont i magen varenda dag! Jag har dom bästa av vänner! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: