AUGUST 24th - Fast i skogen

Jag är så sur! Jag ska vara helt ärligt och säga att jag hatar att bo här. Ikväll ska alla till Brians och ha jättekul och jag får sitta hemma för jag tar mig ingenstans... Om jag ska åka dit så tar det 1,5 timma med buss (det tar 20min med bil) och sen går sista bussen hem vid elva, och det tar också 1,5h.. Så om jag ska åka dit så tar det över tre timmar med buss för att vara där i en och en halv timma... Galet! Och bilen får jag inte använda längre, så jag är helt fast. Det finns ingen mataffär som jag kan gå och köpa tröst-ätar-godis... Det enda som finns här är skog... till förbannelse... Det känns som jag är tillbaka i Stensele, fast tusen gånger värre för här är det ÄNNU längre bort och sämre bussförbindelser... 
 
Skit liv. 
 
Nä men ha så roligt ni andra så sitter jag här i skogen med mina kompisar mossa och sten. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

<3 Puss Kicki!

Svar: Puss! <3
Kicki

2013-08-27 @ 07:22:35 / URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Karin

Awh kram på dig kompis!!!! Snart vänder det!
P.s. Älskar också när Larry kommer in i Ally-världen.

(fast bästa avsnitet är det när Allys psykolog ber henne välja en "theme song")

2013-08-27 @ 22:58:19 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: