AUGUST 27th - VMA

Sitter och kollar på MTV VMA 2013.. Jag har en sak att säga om det. JUSTIN TIMBERLAKE! Han är ju en gud alltså... Så galet jävla bra så jag dör... Jag satt och gapade under hela hans performance... Phu.... Kanske man ska försöka sig på att fixa biljetter och gå och se hans show innan man åker hem till svea... hmm hmm hmh :)
 
Miley Cyrus var pinsamt. Kanye West likaså.. Hur tänkte dom där? Kanye såg ut som han hade ett nervöst sammanbrott, eller en demon som ville ut genom kroppen på han.. Miley var bara pinsam...pinsam....
 
Halva showen kvar, kanske det kommer mer hissar men jag gissar på fler dissar... haha... Katy Perry kan va något.. det återstår att se. 
 
Förövrigt om gårdagen. Baseballgame och öl, åt pizza sen åkte vi hem. Hann se gum wall och fastna på en bild. :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: