AUGUST 28th - Ny dag nya tag

Eller? Jag har varit så slö dom senaste två dagarna.. För att vara helt ärlig så har jag inte gjort jota.. Jag har legat hemma i myskläder och tittat på serier... Välbehövligt, ibland behöver man väl det också... 
 
Jag har varit osäker på om jag ska skriva nåt eller inte, men förr eller senare ska det fram. Jag kommer inom den närmsta tiden flytta, vart vet jag inte än, det är är väldigt oklart. Det enda jag vet är att jag blir kvar i staterna till januari 2014 som planerat. Så dom sista fyra månaderna kommer spenderas........ja inte vet jag... Jag grillas från alla håll och kanter ska ni veta, vart ska du flytta, när flyttar du, kan dom skicka hem mig, får jag välja stad osv osv osv.... Det enda jag lever efter nu är att jag är här tills nästa fredag, efter det är det bara ett stort fett frågetecken. 
 
Den 5e september, alltså om en vecka, kommer världens bästa Ida hit. SEMESTER. En vecka, sen återgår jag till jobblivet den 16e, och frågan är då bara vart.... hm hm hm
 
to be continued....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: