AUGUST 7th - Ont det gör ONT

Min tand gör så ont så jag vill bara lägga mig ner och dö typ... Så mitt mission idag var att hitta en dentist som kan fixa det. Så jag fick tips om att ringa University of Washington och fixa det hos tandläkarstudenter. Lätt tänkte jag, så jag ringde och frågade om pris och hur det gick till och så, och det är typ halva priset av vad det skulle kosta egentligen, hon förklarade att om tanden sitter riktigt jäkligt till så skickar dom mig till vanliga tandläkarna så får dom fixa det och då slutar notan på 250 dollar... Och om studenterna kan göra det så blir det naturligtvis billigare... Så jag hoppas på studenterna, det innebär minst ont för mig antar jag... både pengamässigt och smärt-mässigt...  aj aj aj aj så jäääääävla ont det kommer att göra!!!!!!! :(
 
Så imorgon klockan 1.00 sitter jag där i stolen och darrar av svett... bara så ni vet..... alltså, klockan tio eran tid... Så nu kan ju ägna mig en tanke ungefär då.... 
 
Annars är jag ledig i tre dagar nu, det ska bli skönt! Vet inte vad jag ska göra... Har inte ätit nå socker sen i söndags nu.. Det var kämpigt i måndags, helst eftersom det finns kakor, nutella, m&ms, och allt vet vad här hemma.... INTE lätt... Men nu jäklar ska dom här extra kilona bort... USA har inte varit snäll med min kropp kan jag säga....
 
Hade tänkt gå upp och springa lite på bandet, men det är så galet varmt, det är fortfarande typ 25 grader ute och gassande sol.. Och solen skiner rakt in i gymmet... plus att jag är sjukt trött då jag knappt kan sova pga tanden... PLUS att min käft värker så jag håller på dö.... Nästan så jag vill gå och ta en kaka bara för att jag tycker så synd om mig själv... Men det gör för ont att tugga på.... :-(
 
Jag saknar råttorna....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: