DECEMBER 2nd - saknar!

Jag pratade med Micke och Maja idag. Vi har nog den konstigaste relationen.. Jag försöker mig inte ens på att försöka förklara den.. Och av att prata med dom så saknar jag att prata med David! Han är en sån som jag kan prata med allt om, och det finns nog ingen jag har gått igenom så mycket med som vad jag och han har gjort! David kommer alltid att va världens bästa David, och vi pratar inte ofta men när vi väl pratar eller ses så är det precis som vanligt! Hursom så har jag inte pratat med honom på 11månader nu och det känns!! Jag har tusen saker i huvudet och den enda jag känner jag vill prata med är Dave.. 
 
Nu när jag kommer hem så kommer jag inte ha kvar mig lägenhet. Så jag har börjat kolla runt efter boende och då slog det mig att jag behöver inte vara fast i Västerås. Jag kan flytta precis vart jag vill. Jag har ingenting alls att komma hem till. Min Kato är det bara att hämta upp hos mamma och pappa, sen lär jag ju få bo i stensele ett tag innan jag har klurat ut vad jag ska göra. På nåt sätt så känns det rätt bra ändå :) 
 
Nu faller ögonen snart igen så jag ska ta och sova.. 
 
Över och ut



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig! Kom hem! Jag har heller ingen fast punkt egentligen.. även om jag gillar Västerås, har ju alla vänner där. Men är lite kluven över vad som sker härnäst...

2013-12-03 @ 08:38:36 / URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Malin Tuvesson

Jag vill att du bor här så du kan göra mina naglar igen. Du är saknad.

2013-12-08 @ 08:45:58
Postat av: Maja

du kanske ska komma och bosätta dig i bureå! Det är ju typ då eddie ska börja på förskola, så du kanske kan vara nanny här istället. bureå är det nya usa!! =)

2014-01-07 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: