DECEMBER 5th - man ska lite på barn

Älskar små skitungar! Barn är alltid ärliga, dom förstår inte vitsen med att ljuga eller överdriva. Idag så kom Holiday (en sockersöt rödhårig liten tjej i Jacks klass) fram till mig och gav mig en kram, och så pratade vi om ditt och datt och sen när klockan ringde in så tog hon min hand och medans vi gick till blacktopen så synade hon mig från topp till tå och så sa hon "you're skinny!!" Tack sa jag och flinade lite.. Då frågade hon om det var en bra grej, att va skinny alltså.. Då svarade jag att jag var normal, och då pekade hon på en supertjock lärare som också var ute, och så sa hon "not like her, she is reeeeaaally fat!" Jag sjyssade henne och sa att så får man inte säga så folk hör, då kan man göra nån ledsen.. Det visste hon också, så då sa hon "I know, we have to keep that to ourselves!" Och så skrattade hon och hoppsade iväg! 

Har levt sjukt onyttigt sen helgen, det har varit mycket på gång hela tiden.. Men nu ska jag sluta dränka mig i fetto mat och äta bra igen... Punkt! 

Nu ska jag gå och hämta grabbarna! 
Tjingeling!! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: