DECEMBER 6th - julkänslor

Det finns en radiokanal här med bara julmusik! Det poppas för fullt och jag har faktist fått lite julkänslor. Trots att det var typ 15+ igår och man kan vara ute i T-shirt och det är fortfarande varmt... Konstigt nog så saknar jag inte snön, inte än iaf.. 

Idag är det fredag, vet inte vad jag ska hitta på ikväll, men det lär bli lugnt.. Ska åka iväg på en weekend class imorgon, är inte alls pepp men när den här helgen är över så slipper jag oroa mig över alla jäkla credits och skit.. 

Jag vill åka till NY och se alla christmaslights också. Måste göra det nån helg snart.. Det kostar typ $20 att åka buss fram och tillbaka, det är ingenting! 

Det var allt för nu! Tjingeling! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: