Americano style

Hade kidsen några timmar idag, sen efter Todd kommit hem så lånade jag hans bil, en saab 9,3a - halleluja! Lovely att få köra en bil med manuell växellåda, känns mer som hemma... Åkte iväg till bayshore mall och tänkte jag skulle shoppa lite... Gick på forever21, chalotte russe, victoria secret bla, hittade inte så mkt.. som vanligt när man vill gå nuts och tokshoppa så hittar man ingenting... Hittade en blus och sen gick jag faktist in på HM för att köpa en pyjamas. Hittade pyjamas OCH morgonrock.. Det hängde två på rean så jag knep en av dom, så nu är jag som en typisk amerikan och ska sova i pyjamas och sen imorgonbitti ska jag bara dra på mig morgonrocken och gå upp till frullen :) toknöjd! Har bestämt mig för att behålla jackan också, testade den ute idag med grabbarna då vi skottade gården och den va varm och go :) helt perfekt!
 
På hemvägen så tappade jag bort mig lite dock.. Missade en avfart så jag kom lite fel, det är tur man har en iphone numer så då har man gps i telen.. Fattar inte hur man klarade sig innan iphone, har sagt det förut och jag säger det igen...
 
Vill att det ska bli vår snart! Är less på mörker och kyla nu... Till veckan ska det ligga på 0gradigt iaf så det är ju åt det bättre hållet... Igår hade vi 18 grader kallt!!! man vill ju typ dö av köld! Här nere i mitt rum så kommer inte värmen ner riktigt, så jag har ett värmeelement som jag slår på när jag är här nere, men innan det har kommit igår så är det kaaaaalllltttt!! Jag är ju van att ha den kokhett inne också så det gör inte saken bättre... Ge mig sommarrrr!
 
Nu ska jag se sons of anarcy innan jag somnar...
så godmorgon sverige, och god natt alla amerikanos... :)

Kommentarer
Postat av: Gina

Det är så roligt att läsa vad du gör om dagarna! Mera! :)

2013-02-03 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: