FEBRUARY 23 - Snowtubing!

Jag hade en riktigt bra kväll igår, vi började med sushi och sen gick vi vidare till spin, en bar som faktist susan sarandon äger där man kan spela pingis :) Såklart var vi tvungna att spela lite men vi sög nog lika mycket allihopa :) Lite shots på det (den här gången av en, hör och häpna; snygg bartender) och jag ramlade in genom dörren vid två på natten... Kul! :)
 
Jag måste ha varit underhållande för nu ikväll så fick jag ett sms att bartenderkillen bjuda ut mig på middag, så jag ska kanske på dubbeldate :) spännande, haha...
 
Vaknade med betongkepa och efter ett tag masade jag mig upp och plågade i mig två mackor och ett ägg, mådde genast bättre och åkte iväg och shoppade täckisar med Annette. Sen blev det cheeseburgare och en strawberryshake som var HIMMELSKT god, halleluja för den! Hämtade upp Todd och käkade i bilen på väg till snowtubingen.. 1 h senare var vi framme och jävlarrr vad roligt det var! Jag och Annette åkte med Wil som glatt hoppade i tuben och så åkte vi upp, väl längst uppe så flippade han och sa att han inte vågade men som vanligt så får aldrig Wil som Wil wants.. haha.. Så vi fick honom tillslut i tuben och så åkte vi ner, han visste inte riktigt om han skulle skratta eller gråta och jag dog av skratt hela vägen ner..
 
Middag på pizzahut och sen har vi bara chillat ikväll... jag är trött.
sleeptime, over and out.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Woaaaaah! Kiks ska på date! Kiks got a boyfriend, K-I-S-S-I-N-G ;) Haha! Vad spännande! Du LÄR ju ta bild på snubben & publicera här! Ooooh, saknar diiiig din korv!

Svar: I KNOW! :) Jag ska posta bild, på söndag smäller det ;) mohahaha
Kicki

2013-02-24 @ 10:30:19 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: