JUNE 18th - Om att åka hem efter ett år

Man tror ju som att allt står silla medans man är borta och att man ska kunna komma hem och allt var som det var när man åkte. Men nehej, det kan jag ju glömma! Jag inser mer och mer varje dag att det kommer att ha hänt mycket när jag kommer hem. Nån ska ha barn, nån lämnar vässan, nån kilar stadigt, nån flyttar ihop, nån flyttar isär osv osv.... Jag kommer att komma hem till en gigantisk lägenhet som jag måste hitta en inneboende till..OCH ett jobb asap... 
 
Har också funderat på att hänga uppe i umeå ett tag och pola med Elvis och c/o. Kanske jobba där ett tag? Fast näe? Då fastnar jag säkert där... Jag har liksom alla möjligheter i världen att göra precis vad jag vill... Jag har i princip ingenting att komma tillbaka till.. En lägenhet full med möbler skulle det vara då. 
 
Jag kommer med största sannolikhet plugga till hösten, jag ska söka in till hudterapeut och sen får vi se om jag tar mig in eller inte. Jag klurar också på att gå fransförlängnings-kurs. Den är inte så dyr och funkar jämt, sen kan man göra fina paket av naglar-fransar-hudvård.. Jag har hittat min bransch iaf, det är jag rätt säker på! 
 
Har funderat fram och tillbaka på att stanna ett år till här, men det känns som en lång tid att vara borta. Plus att jag har en hund som jag vill hem till.  Sen vet jag inte om jag vill vara aupair ett år till, hade det varit det jag ville satsa på sen när jag kom hem skulle det va en annan sak. 
 
Det var dagens funderingar! 
Tjilevippen
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska komma hem, därmed basta! Att stanna ett år till var den dummaste tanken i detta inlägg! ;) Hihi. Saknar dig! <3

2013-06-20 @ 08:53:00 / URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Karin

hahaha håller med Anna!! ETT ÅR TILL??! NÄÄÄ!

2013-06-25 @ 09:17:29 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: