JUNE 22nd - midsommarfest/hejdåparty

Jag fick min lilla midsommarfest igår, fast den saknade stång, krans, sill, nubbe.. Det enda som vi hade va öl och sprit :) Det var deras avskedsparty, så en kompis till familjen som har ett hus utanför stan var host, och det var bland det finaste hemmet jag sett tror jag. Ett sånt där sagohem.. Gården var gigantisk, dom hade lekpark och studsmatta på framsidan och sen på baksidan så var det gigantiska träd och såklart bodde dom vid vattnet, så dom hade kanoter också! En fin liten grillats vid vattnet också.. Jag satt där och önskade att jag kunde ha alla mina vänner där, det hade varit grymt!

Varmt var det också, sådär perfekt väder.. Typ 25 grader kanske vid kl10 på kvällen.. Helt awesome!

För övrigt ser jag ut som en hamster och jag är riktigt dålig på träna. Mina kinder ser ut som jag har en vindruva i varje kind.. Måste försöka nu i två veckor iaf så kanske jag kan se någorlunda normal ut i Miami...

Googlade imorse runt och hittade ett golds gym i issaqua i Seattle där vi ska bo, OCH dom har shbam, bodyjam och bodyattack! Jag ska testa en gratisvecka när jag kommer dit och se om dom har bra instruktörer. Här i mke så var dom en bra. Ingen pepp och inget engagemang över huvudtaget. Mesigt vill jag kalla det.. Så därför har jag inte alls velat gå dit... Sen kommer vi ha gym och simbassäng där vi ska bo så det blir awesome! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: