FEBRUARY 28 - Last day!

Tiden går så fort! Imorgon är det redan den 1 mars! På onsdag ska vi åka till IKEA och den 11e är det min födelsedag! :) Jag ska på dubbeldate på söndag (PIRR) och jag vill dricka öl imorgon... Jag hoppas Kristi är på, jag måste ut och träffa folk iaf.. Less på att sitta inne hela tiden, nu börjar det krypa i kroppen...
 
Brummade iväg till gymmet idag och testade cxworx, trodde det skulle vara jobbigare än vad det var, men det tog litegrann.. Gick sen in i gymmet och körde lite ben, tittade suget bort mot löpbanden men tänkte att jag börjar lite lugnt :) Kul att suget kom fram iaf.. Tänkte att jag ska sova tidigt nu så jag orkar upp imorgonbitti och ta mig dit och springa lite + kanske lite gym...
 
Efter jag var färdig så solade jag, och när jag var färdig och öppnar dörren och går ut så står killen från baren där och väntar på att gå in att sola, den snygga.... och jag ser ut som ett träskmonster typ... obekväm var förnamnet, där står jag med en britneytofs på huvudet och luktar bränd hud.... aja, jag kände mig nog fulare än vad jag var..(intalar mig det iaf) snackade en stund iaf och sen drog jag hem..
 
Bollen till håret funkar inte riktigt så bra som jag hade hoppats på.. Håret är för gult helt enkelt, så jag funderar på att köpa lite färg och kleta i.. För varje gång jag tittat mig i spegeln så blir jag irriterad på att det är ojämnt färgat... Ska fixa till veckan...
 
mina nya boots från steve madden
 
bjöd på palt idag, det smakade precis som hemma :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nä, träskmonster tror jag knappast!! Du är alltid fin. :) Vad tyckte dom om palten? :)

Svar: Annette gillade det, men inte dom andra :) Gjorde asmycket så nu har jag tio paltar i frysen :) haha.. Vi måste skypa snart!! puss!
Kicki

2013-03-01 @ 08:22:22 / URL: http://Fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: