MARCH 5th - Belieber

Idag har det varit snöstorm typ.. Inte kul! Landade på kudden vid 2 inatt så jag var dödens trött imorse, vaknade halv tio och inte var det av klockan iaf.. Uppdaterade mig om allt på fb och insta som vanligt varje morgon, sen gick jag upp och käkade frulle... Annette fick besök av sin kompis som just flyttat tillbaka hit från sanfransico, hon hade en liten tjej på 6 månader så jag har fått mysa med en bebis idag :) Beställde hem thaifood till lunch, och GUD så gott det var! Farligt när dom har homedelivery...
 
Hatar snön! Vågar inte köra bil heller när det snöar såhär jävulskt, utan vinterdäck är det som en chansning om man vill leva eller dö typ... Jag litar inte på att dom kan köra i snö heller... Det känns som man kör på blåis.. Inte ok!! Så därför är jag fast i huset istället... jag som skulle till gymmet :(
 
Lagade flygande jacob till middag och jag dör lite så gott var det... Som vanligt bara jag och Annette som äter typ, så det blev massor kvar till matlådor :) yeyy
 
Träffade Louise (den svenska mamman) utanför skolan när jag skulle plocka upp Henry. Känns dökonstigt att prata svenska och jag hör mig själv redan snacka svengelska, låter som en silvstedt light typ...Så vi skrattade lite åt det och surrade på rätt bra.. Konstigt dedär hur man beter sig som att man känt varann i hundra år bara för att man kommer från samma land..  Vi skulle iaf hitta på något nån dag, så det ser jag fram emot :) Dom kanske är sugna på palt :)
 
Har några avsnit kvar av SAMCRO, rättar stavning efter att ha blivit hackad på av tomtom.. Till mitt försvar så skriver dom samcrow i textningen, så jag antar att det gick av bara farten :P Så nu blir det några avsnitt sen sova och ladda upp för IKEA imorgon :)
 
Lyssnar inte mkt på Bieber men hörde en fin låt när jag körde bil häromdagen.. Justin Bieber - Nothing like us (acoustic)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: