NOVEMBER 5th - pajj rygg

Jag och Sofie var och tränade igår, och typiskt nog så lyckades jg göra illa mig i ryggen! För typ ett år sen så gjorde jag ju nåt konstigt på Johannas pass, och låg i soffan i tre dagar och kunde ute röra mig... Det är samma sak igen! Det är läskigt hur ont det gör, det kan ju inte vara bra! 
 
Måste träna upp min rygg, den är alldeles för svag!! 
 
Så snart ska jag försöka hoppa in i duschen och sen åka till skolan.. Pain, men det är bara två timmar så det är väl bara att bita ihop! 
 
Börjar va kallt ute! Önskar jag hade min haglöfsjacka här, har ingen mittemellan jacka... Bara vinterjacka och jeansjacka. Vill inte lägga pengar på en ny heller, sen kommer jag inte få hem allt heller... Kul va, jag vill inte köpa kläder för jag är rädd för hur jag ska gå hem allt! Förhoppningsvis kan jag börja skicka hem alla vinterkläder till våren... 
 
Over and out
 
Ruby :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går fort, redan december.......hemma har vi nov.

Svar: oooops.. huvet va inte med riktigt tror jag :)
Kicki

2013-11-05 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: