NOVEMBER 11th - Kämpa påå

Jäklar vad jag känner mig produktiv! Varför kan man inte hålla sig till såna här bra vanor? Imorse klev jag upp och skickade ungarna till skolan, lättare sagt än gjort imorse ska jag säga.. Dom skrek och levde jävulen och fjantade på.. Är det nåt jag har fått sen jag kom hit är det tålamod! Jag skulle gärna vilja brinna av men det är bara att bita ihop och ta tio lugna andetag... Men iaf, så iväg till bussen och sen hem och käka frulle.. Dödens gott, hungrig som en varg var jag! 
 
Sen blev det gymmet och köra ben med Sofie.. Sen hem och nu ligger jag här i soffan och vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp! Mitt arsel kommer göra ont som fan imorgon och vi ska inte prata om övermorgon! arrhrhh..... 
 
Ska tina lite kyckling tror jag och försöka leka kock tror jag... Fixa ihop lite matlådor.. Nu skriker magen, ska kila... 
 
Puss heeej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: