NOVEMBER 19th - Milwaukee

I fredags så satte jag iväg mot milwaukee för att surprisa Kristi på hennes födelsedag! Kom dit och hängde med Kayla och sen åkte vi över till Kristi's och jäääääklar vad chockad hon blev... Hon anade ingenting, haha! Sen blev det middag, och träffade hur mycket folk som helst! Det var kul att se alla igen, alla blev förvånade att se mig där! :-) 
 
Sen fredagnatt och sen upp på lördag, jag var pigg då jag tog det lugnt på fredan.. Men vissa andra mådde sämre, haha ;-) Jag och Kayla åkte på trocadero och åt brunch, världens godaste! Sen försökte jag fixa ett abonnemang till mig iphone så jag kan bli av med den här flip-phonen, men det gick ju åt helvete då vi upptäckte att min iphone är låst till telia... Så vi åkte till apple för att se om dom kunde låsa upp den, men nope det kunde dom såklart inte... Tydligen måste jag gå in på en telia butik och be dom kontakta apple för att be dom skicka en upplåsningskod på itunes.. Så löjligt när apple skulle kunna göra det direkt härifrån... Så, nu siktar jag in mig på att försöka hitta en billig iphone här på craigslist eller nåt... Sean kanske kunde fixa en iphone 5 till mig, så jag håller tummarna för det! :-)
 
Åkte iaf tillbaka hit till DC på söndag, kom till flygplatsen i världens oväder, och hörde då att det var utfärdat en tornado varning och radion sa bara "take shelter".. Kom in på flygplatsen och alla flyg var inställda och vi fick gå in i ett litet rum, packade som sillar, för som hade blivit beordrad shutdown.. Jag var för trött för att reagera på allt som hände, men vi var i det lilla rummet i typ 10 min, sen fick vi gå ut och vänta på att securityn skulle komma igång igen.. Men alla flyg skulle bli minst 3 timmar försenade... yay, trött och bakis på en flygplats utan wifi... det sög
 
Kom iaf tillbaka hit runt 7 på sön kväll, skulle egentligen va tillbaka vid 3.. Så det hade kunnat va värre... Sen kom måndan och jag vill bara stryka ett streck över den dagen haha... Allt som kunde gå fel gick fel tror jag... 
 
Är fortfarande supertrött och har lite ont i halsen.. Ska snart åka till grabbarnas skola, sen hem och ta en nap tror jag... börja slå in julklappar... 
 
Det var allt för nu! Tjing tjing
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: