NOVEMBER 22nd - Kaffe

Sen jag flyttade hit till DC har jag börjat dricka kaffe. Så nu börjar jag inte leva på morgonen förrns jag får mitt kaffe.. Jen fick en espressomaskin av Greg förra veckan för dom firade 15 års bröllopsdag, det är en sån man sätter i såna där små koppar i som George Clooney gör reklam för på tv. Så nu slipper jag ränna till starbucks varje morgon... Fast startbucks kaffe är aningens godare faktist... :-)
 
Imorse åkte Jen & Greg till NY och ska va där hela helgen. Så det är massa knåpande så att kidsens helg ska gå ihop.. Alla sover borta så jag behöver inte jobba så mycket, sen har dom fotbollsmatch alla tre imorgon och födelsedagskalas så vi har det vi gör. :-) busy busy!
 
Sitter och pysslar med min telefon, syrran har varit inne på telia och lyckats låsa upp den så nu är den inte låst till telia längre, så nu ska jag se om jag kan ordna till så jag kan börja använda den.... Det brukar ju alltid jävlas med nånting, men jag hoppas allt går smooth idag... håll tummarna!! 
 
Ikväll blir det först bio och Thor och sen nån drink eller två :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: