NOVEMBER 3RD - McFadden

Igårkväll drog vi till McFaddens, ett riktigt bra uteställe! Kul hade vi, dansade hela natten lång! Det är så himla kul när dom spelar blandad musik, gammalt och nytt! 
 
Idag har jag bara hängt hemma, har pratat med världens sötaste Elvis på skypen.. Han trodde jag var mormor, tack för den pysen :-) Han visade upp sina traktorer och så visade han bland annat hur man jagar Tyra och hur ett monster låter.. Han berättade om mormors hundar, att en var snäll men bet sönder alla hans leksaker, och den andra var inte snäll och ville inte leka med honom... haha
 
Sen kom jack och knackade på min dörr, så va han med mig på mitt rum ett tag och pysslade med armband.. Så mysigt! :) Gick upp och la oss i soffan och såg på sharktale... Perfekt söndag! Gick ner på mitt rum och såg solsidan och greys sen somnade jag.. Så inte har jag gjort mycket ansträngande idag... :-) Åkte till chipotle och käkade med Sofie och en till tjej lite senare och nu har jag just kommit hem typ.. 
 
Har vikt tvätt och städat upp lite på mitt rum.. Vet inte vart jag fick styrka till att göra det, vill bara lägga igen ögonen och sova ett år!! Men det är skönt att ha rent och fint på rummet! 
 
Ny vecka imorgon! yay
Gonatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: