OCTOBER 31ST - Halloween

Sorry för uppehållet! Det har varit så mkt annat från alla håll så jag har inte hunnit med att uppdatera er mina vänner! Eller ja.... lathet kan man också skylla på :-) 
 
Alex har flyttat! Tråkigt tycker jag... Greg har också dragit... Nu är det bara jag och Brian kvar... En ny kille som han också heter Andrew har flyttat in, han verkar schysst.. Det blir nog utgång på lördag så det blir kul! 
 
I lördags hade vi chiliparty här hemma. Tror det var 6 par + ungar som kom hit och alla hade med sig varsin pot med chili.. Dom gör det här varenda år, det har blivit en tävling om vem som gör den bästa chilin! Man testar alla och så röstar man.. Jag tycker våran var bäst i år, men vi vann inte, det blev Jessicas som vann.. Den var väl god den också, men inte i närheten av våran :-)
 
Massor med folk överallt och jag hade ju tänkt få hit Brian och Greg, men dom jobbade sent sen var dom tvungen fixa med Greg's grejer... Så det blev senare än tänkt, så B hämtade upp mig vid tio sen åkte vi hem och hämtade Greg och så tog vi taxi ner till DC... HEEEEELT galet när vi kom ner, såklart hade vi missat att det var den helgen man skulle klä ut sig, vi trodde stenhårt det var nu ihelgen... Så vi tre var typ dom enda som INTE var utklädda... rutinerat! När man väl är i landet där halloween är så maxat och så missar man det... det sög! 
 
Fick reda på igår att Sofie från Seattle också är i rematch och har fått en familj här i DC, närmare bestämt Bethesda.. Så hon flyttar hit imorgon!! :-) Det blir kul, tillökning på tjejsidan här... Jag är ju ensam med grabbarna, så det blir bra med lite utjämning :-) 
 
Det var allt för nu! Tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: