OCTOBER 10th - Torsdag!

Startade dagen med våfflor och massa färsk frukt! Dödens gott! Sen pysslade jag på med allt här hemma och sen iväg på skolan och hänga med kidsen ett tag.. Det spöregnar idag så det var ingen ute rast, alla var inomhus istället... Kom att tänka på en sak när jag var där, varför ser skolor alltid likadan ut? Alla möbler är skruttigt fula, och gamla! Fula trådkorgar och skåp med fula skyltar på... Kan man inte inreda fint? Även fast det är en skola?? Dom har samma sorts kateder (vem använder ens det ordet?) som Bo-Lennart hade när jag fick lågstadiet... =gammal!
 
Jag insåg att jag aldrig skulle kunna jobba som lärare.. Det är grejer ÖVERALLT! Ingen ordning.... Jag fick lite lätt panik när jag stod och tittade ut över klassrummet.... Hennes kateder var överfylld med saker, papper och gud vet allt! Jag är nog lite skadad, pappas garage korsat med mammans garderober och förråd... Organiseringsgalning! Skadat.... jag vet.... 
 
Vad hittar man på ikväll då? Hmmmmmmm..... Thirstday som någon fint döpte det till, men jag vet inte, haha...
 
Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Anna

<3 Puss vännen! Saknar dig!

2013-10-11 @ 08:12:12 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: