OCTOBER 13th - Cowboy!

Startade morgonen med att försova mig! Så jag höll på missa min weekend class som jag skulle till.. Men iväg tog jag mig iaf, höll bokstavligt talat på DÖ när jag kom upp på highwayen.. En bil två filer till vänster om mig kom snurrandes framför mig, det var som att det gick i slow motion, något gick verkligen snett för honom.. Jag pallnitade för allt jag hade och allt jag hade i bilen flög all världens väg, han var kanske 1 meter ifrån att krascha rakt in i mig, men han snurrade förbi och rätt in i sidräcket på min högra sida och det var som att det var mitt window att ta mig förbi så jag trampade ner gasen allt vad jag kunde och körde förbi, så i hans snurr så tog jag mig förbi, och han studsade mot räcket och ut igen till mitten av highwayen, just där jag hade varit och jag såg i backspegeln hur han vinglade runt och sen tror jag han körde av åt sidan.. Jag kommer inte riktigt ihåg, då var jag bara glad över att jag hunnit förbi....
 
HEEEELT GALET! Jag skakade och visste inte riktigt om jag skulle stanna eller köra vidare, men vad kunde jag göra om jag stannat? Och stå stilla på en highway? Nae. Vet inte om han var full, somnade vid ratten eller vad som hände.... Heeelt helt helt otroligt att han inte smackade in i mig. Vet inte vem som skyddade mig där uppe, men tur hade jag iaf! Det är läskigt hur det egentligen inte spelar nån roll om jag är bra på köra bil eller inte, det finns alltid idioter där ute som kan smacka in i en VILKEN sekund som helst... Jag blev nästan förbannad efter jag hade kört vidare... 
 
Hade den bilen smackat in i mig, så hade det blivit en rejäl jävla smäll med alla bilar som kom bakom oss också... Huuuuaaaa, jag börjar typ skaka bara att tänka på det! 
 
Hursom, så klassen som jag skulle till var horsebackriding, så jag kom dit och det visar sig vara den skönaste lärarn ever.. Cowboys som bara red western, utan bett och hjälmar var det ingen tanke på att använda.. Tre söta små ponnys som lunkade snällt runt runt runt... Nästa vecka ska vi gå all in på cowboy temat, och ha rutiga skjortor, boots och hatt och hela köret... Blir kul! 
 
Nu har jag precis duschat och sitter här med pyjamas brallor och bara myser... Blir nog film och lugnt ikväll.. Måndag imorgon igen, ny vecka nya tag... Jag antar att jag ska va glad att jag lever! 
 
peace out! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men herregud Kiks! Jag blir helt skakis av att läsa detta. TA HAND OM DIG! Vill ha hem dig HEL tack! <3

Svar: JAG VET! Det var helt sjukt.... Jag var helt säker på att det skulle smälla! Puss <3
Kicki

2013-10-14 @ 16:23:30
Postat av: Linnéa

Tack gode gud att det slutade bra. Kram!!

2013-10-14 @ 21:14:16
Postat av: Karin

ÅÅH vad mysigt med hästarna!
Och fruktansvärt läskigt med färden dit :(
Ta't försiktigt nu
(nu byter jag blogg)
<3 KRAM!

2013-10-16 @ 20:35:06 / URL: http://kawikawi.wordpress.com
Postat av: Karin

...skriver jag och skriver fel länk till min nya blogg hehe........

2013-10-17 @ 19:00:19 / URL: http://kawikawiphotoblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: