SEPTEMBER 16th - På väg...

Just nu sitter jag på planet från Seattle till North Carolina... Och där är det ett stopp på en timme drygt och sen ska jag flyga vidare till DC.. Frågan är bara om jag tar mig hela vägen.. Läste imorse på aftonbladet att det varit nån skottlossning på nån militärbas så dom har ställt in alla flyg till Reagan tills vidare.. Känns ju sådär om jag ska bli sittande i north carolina... Mitt ute i ingenstans liksom...Men men, vi ser väl... 
Glömde hörlurarna i väskan som jag checkade in, jag som hade tänkt se filmerna som jag har på datorn men nu går ju det mindre bra... tre timmar till att döda tills vi landar.. Somnade en snabbis, men man knäcker ju nacken av att sova på flygplan... Så jag får väl titta på molnen och fördriva tid på det sättet.... tummen upp på den
Det vara allt för nu, tänkte bara att jag skulle uppdatera er lite.. :-) Mer om våran lilla roadtrip kommer senare.. :-)
Laters... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: