SEPTEMBER 16th - Washington DC

Japp, jag tog mig hela vägen fram utan problem :-) Nu ligger jag här i en ny säng, nytt hus, ny familj, ny delstat... Jag vågar knappt säga det men jag har en himla bra känsla i magen... Jag tror (hoppas) att det här kommer att bli 4 grymma månader, och jag tror det kommer svisha förbi i ett jäkla tempo... Imorgon blir det en tidig morgon, jag ska kliva upp och fixa frulle till grabbarna och sen följa med dom till bussen.. Sen är det igång, det är typ enda inkörningen jag får... Men det känns bra, det blir oftast bäst när man bara kör... :-) 
Jag ska ta och lägga omkull mig och somna på tre röda så jag är hyffsat pigg imorgon, sen kommer en längre uppdatering... Nu vet ni att jag är framme iaf.. Washington DC är från och med idag mitt nya hem! 
natti natti
Bjuder på en bild från Santa Barbara så länge... 

Kommentarer
Postat av: Marita

Lycka till på nya stället.Var den gamla familjen inte snälla mot den bästa snällaste som finns?Hoppas de sista månaderna blir bra.Kramar från Marita

2013-09-18 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: