SEPTEMBER 2nd - Min lilla kropp

Stackars min arma lilla kropp.. Vaknade imorse och det gjorde ont av att bara andas.. Vred på huvudet och aaaaajjjj vad ont det gör... Det kommer säkert vara värre imorgon, men äh va fan man är väl en hårding :-) 
 
Har suttit och pratat med Ida i en evighet typ.. Nu har vi bokat bil och hälften av hotellen, har lite kvar men det tar vi eftersom.... Det är helt galet att hon kommer hit om fyra dagar! Åh vad jag läängtar! 
 
Jag borde egentligen gå ut och lägga mig vid poolen i solen, men helst vill jag bara ligga i sängen och inte röra på mig... alls..... Jag längtar så otroligt mycket tills jag flyttar, det känns som jag är som luft här. Ingen pratar med mig och det känns som dom bara vill ha mig ut ur huset... Jag försöker vara positiv, jag vill inte vara sur eller otrevlig, det är så tråkigt... så jag ska slå på mitt bästa humör och bara glänsa! Japp, det är vad jag ska göra.... 
 
Är orolig över hur jag ska packa alla mina grejer. Det blir spännande! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: