APRIL 14th - Nu äre SOMMAR!!

 
 
Det känns jävla fint att sommarn är här... Igår var det 30 grader varmt.. Jag låg på baksidan i en solstol i en timme, sen vågade jag inte sitta ute och och stekas längre... Det är inte samma hets nu när man är här, för jag vet att sommarn kommer vara från nu tills jag åker hem.. alltså tre månader... Så jag kommer va brun som en pepparkaka när jag åker hem... :-) Känns fint som snus! Kidsen har camp hela sommaren, så jag ska bara skjutsa på morgonen och sen hämta på eftermiddan... SÅ det betyder att Kickan kommer ligga och sola hela dagarna! SWEET säger jag om det... 
 
Jag har den bästa familjen.. Inget snack om saken! Igår fyllde Greg år så vi hade fest här hemma, hela släkten och alla kompisar kom hit och vi hade caterat mat från chipotle, och massor med snacks och en hel tunna med öl och pepsi på terassen här bak.. Supertrevligt! Alla kidsen lekte på framsidan och alla hade skitkul... Känns precis som hemma och hur det va när jag var liten... Mamma och pappa satt med sina kompisar och umgicks ute på våran uteplats och vi alla kiddos hoppade gummiloppa och hade dödsroligt.... Dom bästa sommarkvällarna! :-) 
 
Imorse åkte hela familjen iväg till florida för att hälsa på Grandma J. Jag är hemma och vaktar huset. Så nu har jag en vecka som jag ska underhålla mig själv. har ju förgäves försökt få hit nån vän hemifrån men ingen kan ju åka den här tiden på året. Är det inte tiden dom inte har så är det pengarna... Förståeligt, men trist för mig :( 
Vädret ska vara sådär, hyffsat men inget kanonväder, då att ligga och steka i solen är uteslutet... Ska kanske försöka åka och kolla in lite museum.. Har massor kvar som ska bockas av... 
 
Har massor av catering maten kvar, kylskåpet är proppfullt så jag har mat för hela veckan LÄTT:... gött mos
 
Tjingeling på er! 
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: