FEBRUARY 11th - filmkväll

Seg dag idag, åkte inte och tränade för jag tänkte att jag skulle gå på body stepen ikväll, men efter jobbet så blev det andra planer... Så jag fick skippa träningen :(( måste det va så svårt att komma igång igen?? Det är ju så himla skönt när man får det som rutin...

Åkte iaf till arlington och kollade på basketmatch, hann bara se typ 5min men va fan.. :) sen blev det film, oblivion, jag fattade iiiiiingenting av hela filmen.. Sjukt knepig, alla anda tyckte den va bra utom jag.. Jag sågade den redan tio min in i filmen, så det va kanske där jag slutade bry mig om vad som hände.... 

Vi har kollat hotell till helgen också, vi ska stanna kvar till söndag.. Så det blir afterskiiiiii wooooop!! Två stycken i vårat sällskap ska åka för första gången, och det ska bli så himla kul!! Stackarna hade aldrig hört talas om afterski förut, dom vet inte vad dom missat! Dom tror fortfarande att vi driver med dom... Haha... Jag ska ha kameran i högsta hugg när dom kommer upp på toppen på fjället! Hahahahah

Onsdag imorgon och halva veckan är förbi... Dom säger att det ska snöa tors fre, så då lär kidsen inte ha skola :(( suuuck! Måste hitta på nåt att göra!! 

Jameson från mke är på besök i DC också, så imorgon ska jag åka och hänga med honom! Trevligt! 
:)

God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: