FEBRUARY 17th - Presidents Day

Idag har kidsen inte haft skola för det är presidents day... Dom har så jäkla många helgdagar här!!! Det är något hela tiden känns det som... Och såklart så har dom ju inte skola när det kommer snö.. Ikväll ska det snöa 2 inches så det kommer nog vara försenat två timmar imorgon... Jag smäller av om dom är lediga hela dagen! 
 
Efter lunch så åkte vi allihopa till colombia och åkte pulka sen när vi blev trötta på det så gick vi upp till isrinken och åkte skridskor.. Så himla kul! Först snowboard hela helgen och så idag har vi gjort snowstuff hela dagen också :) Sen köpte vi lemonade och gick ner till bowlingen och körde två serier... Kul kul kul
 
Ikväll vette tusan vad jag ska hitta på... Det är bara yoga på gymmet och jag vet inte om jag var så sugen på det idag.. Sen börjar det halv nio, och jag är såååå himla trött.. Ska nog chilla ikväll och bara ta igen mig efter helgen :) Ahhhhh såå kul jag har haft!! 
 
Det är skrämmande hur fort tiden går... Det är redan i slutet på februari.. Snart mars alltså... Jag tyckte det nyss var nyårsafton... Alltså är det 5 månader kvar... suck... jag vill inteeeeee, MEN samtidigt så vill jag åka hem.... 
 
Nu ska jag ta och krypa isäng.. Imorgon kommer Sofieeee heeeem!!
TJing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: