FEBRUARY 20th - Dålig kyckling

Åkte och tränade på tisdagkväll och sen åkte jag på wholefoods och köpte mig en matlåda innehållande kycklingfile, quinoa och sallad, sen plockade jag upp Sofie och så åkte vi till Becky.. Satt där och surrade hela kvällen och jag mumsade glatt i mig min matlåda.. 
 
Efter en stund så började jag må lite illa och det blev bara värre och värre, så när vi var på väg hem kunde jag inte tänka på nåt annat än hur ont min mage gjorde... Fy fan! Sen efter det så låg jag vaken hela natten med en hink bredvid sängen... Fyyyy faaaaan.... Sen sov jag hela dagen igår, det är som ett blulrr... Låg halv vaken/halvsov.. Klockan 9 plågade jag mig upp och tog en skål med serial med mjölk, magen skrek efter mat.. Sen tillbaka till sängen och sov heeeela natten, slocknade på 2 sek och vaknade inte förrän halv elva imorse... 
 
Helt galet hur kroppen kan bli så trött... Idag känner jag mig bara orkeslös.. Ingen energi att göra nånting alls.. Jag gjorde ett ryck och tvättade upp alla sängkläder, så nu är min säng ren och fräsch :) Sen en dusch på det och så var man halvt tillbaka... 
 
Är superhugrig men det känns som magsäcken har krypmt till hälften av vad den va tidigare.. haha... Att va magsjuk kanske är det bästa dieten ever.. man känns sig då fan smalare än någonsin... 
 
Har just avverkat sista harry potter filmen och nu börjar det krypa i kroppen... vill göra något, vill inte ligga still länge, men så fort jag ställer mig upp så snurrar det.... bra kombo, naaaeeee
 
hej på er... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: