FEBRUARY 5th - Super Bowl

Kom precis hem från Sofie, vi skulle titta på film men som vanligt så pladdrade vi mer än vad vi såg på filmen... På lördag åker hon till Seattle och blir borta en vecka, sen är hon tillbaka här i DC en månad sen åker hon hem.... Vad ska jag ta vägen då?? Sjukt tomt kommer det att bli... 
 
Har mått skit hela helgen.. Fredag började med att jag och Sofie tänkte sätta på en film och sjunka ner djuuuupt i soffan, men sen ringde telefonen och vi bestämde oss för att åka ner downtown istället.. Träffade massa nytt folk och hade en helt okej kväll.. Sov inte många timmar den natten, då huvudet kändes som en sten ungefär.. Sjukt drygt! Brunch på IHOP blev det sen, gott som fan var det, sen film hos Sofie och powernap.. 
 
Senare på lördagkväll så var jag med kidsen, och Jenifer kom hem sent med flyget så efter hon kommit hem var det tänkt att jag skulle till Sofie och dom andra och se film och dricka vin, men efter kidsen hade somnat så kraschade jag i soffan... Vaknade i ett ryck när Jen & Greg kom hem vid elva, då marscherade jag raka vägen till min säng och dog.. Slog inte upp ögonen förrns halv elva söndag morgon... Mådde mycket bättre! Sömn är knepet!
 
Söndag = super bowl.. Vi var bjudna på husfest, och det skulle va knytkalas, så alla skulle ha med sig nåt att äta.. Jag och Sofie gjorde världens godaste corndip, som blev uppäten rejält snabbt kan jag säga... Så fullpott på den! 
I hela sällskapet så hejade alla på broncos, och så kommer vi inklampandes med Seahawks kepsar.. Det var inte populärt kan jag säga... Men kul var det när hawks vann :-) 
 
Måndag morgon var rejält tröttsamt kan jag lova.. Men bara några timmars sömn så masade jag mig upp och fixade frulle till kidsen, sen direkt efter att ha släppt av dom vid bussen så la jag mig och sov igen. Skönt!! 
 
Ihelgen ska vi åka till roundtop mountain och åka snowboard, jag och Becky! Ska bli så jääävla kul! 
Flera år sedan jag åkte snowboard sist!! Det rycker i fötterna!! :-) 
 
Nu ska jag ta och sova.. Imorgon ska jag tillbaka in i gymmet.. En vecka sjukledigt nu, nu får det va nog! 
Tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: