FEBRUARY 9th - Söndaggg

Då var det söndag igen... Jag är så himla trött!! Har haft en riktigt bra helg! Började med fredag då jag och Becky åkte och käkade med Sofie och Izzie på vapiano.. Efter det så gick jag och Becky upp på tommy joes och drack lite öl, sen när Sofie slutade så kom hon också... Asrolig kväll som avslutades på donken! Vaknade tidigt på lördagmorgon av att jag inte kunde andas. Hatar att vara sjuk! Tätt i näsan kanske är det värsta, man vaknar upp och tungan känns som ett russin ungefär.... funnnn
 
Sen rullade det på... Åkte och lämnade av Becky i chinatown och sen vidare till IHOP för brunch, dödens gott som vanligt.. Sen skjusa Sofie till flygplatsen, hon åkte till Seattle och ska va där en vecka.. Och det är redan tomt! Hur ska det då kännas när hon åker om en månad?? Usch..... 
 
Tog en nap och laddade om för kvällen.. Var tänkt att jag skulle jobba men dom ändrade planerna och stannade hemma istället, så jag fick en ledig kväll till.. Så skyndade mig duscha och sen åkte jag iväg igen.. Åt världens godaste middag, och sen åkte vi och såg bio, The awkward moment, jätte bra tyckte jag att det va... Dock en tjejfilm, så grabbarna gick ut efter en tredjedel av filmen och smög in på wolf of wallstreet istället, haha... Bättre det, så slapp man sitta och lyssna på deras suckande :P 
 
Sjukt trött efter filmen va klar så jag brummade hem... Tror klockan var runt tre när jag kom hem, somnade som en stock och sen upp och jobba klockan nio imorse... 
 
Trött är bara förnamnet av vad jag är nu...ska se klart spiderman som går på tv, sen ska jag gå isäng.... ska bli seeeee sköööönnnt!! 
 
Nästa helg så ska vi fara och åka snowboard whooooaaaa!! Ska bli så jäkla kul så jag döööör! :-)
 
Godnatt på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: