JANUARY 13th - Måndag

Stackars lilla Aidan är sjuk. Han kräktes imorse och inte ens ord kan beskriva hur sjuk han såg ut. Stackars liten. Han somnade om och så sov han i två timmar till efter jag hade fått iväg dom andra till skolan.
 
Andy försökte spela sjuk han också, och när jag inte nappade så började han grina, eller grina gjorde han inte, det var snarare att han vrålade.. Ville inte ta på sig jackan och inte gå till skolan, han skulle sitta i soffan tills hans mamma kom hem... Greg som också är sjuk tröttnade väl till slut, så han kom ner och röt till så Andy kravlade sig ur soffan, dock slutade han inte grina.. Sen gick vi till bussen.. Jag, Jack och en vrålande Andy.. Han stannade några gånger och försökte fejka att han skulle kräkas... Bussen hade redan kommit, så den fick stå och vänta och alla flinade när han kom skrikandes efter vägen... En trevlig morgon, eller nej.... 
 
Gick hem, och sen när Aidan vaknade igen så fick jag på honom en pyjamas och så låg han i soffan med mig och spelade spel på sin kindle... Söta lilla unge... Han lät så bedrövlig.. Inget mer kräk under dagen som tur var, vi såg frozen och sen spelade vi UNO en sväng... Sen kom Jenifer hem så jag åkte gjorde massa ärenden..
 
Mitt kontokort har ju inte fungerat på nån vecka.. Trots att jag har pengar så står det bara declined varenda gång jag ska betala nånstans.. Så jag ringde banken idag, och tydligen har nån försökt hacka mitt kort och ta ut pengar.. Så banken spärrade kortet.. Det var ju bra.. Så hon gick igenom alla transaktioner för att se att jag kände igen alla och det gjorde jag... Så nu ska dom stänga ner det och öppna ett nytt.. Så nu är det bara att vänta på ett nytt kort... Det roliga i det hela är att jag har ju inga pengar som nån kan sno, haha.. En Aupair tjänar ju fan ingeting.. Det går åt snabbt slantarna, så ingen lycka fick dom hos mig inte, mohahah
 
Är så himla trött. Igårkväll när jag skulle ligga och försöka sova, så ligger jag på mage och tittar på min telefon, så kommer det en fet jävla cricket och kryper upp just vid huvudet på mig.. Jag hoppar bokstavligt talat rakt upp, och då hoppar den också så den försvinner bakom sängen.. Lyckat! NEJ! Hämtade en skurmopp och sen fick jag halvt möblera om hela mitt rum för att flytta sängen så jag skulle få tag på den jäveln som var bakom sängen... Efter en kvart var han död! Jag har aldrig sett en sån stor jävel förut... IUCK så jäkla äckliga!! huuuaaaa
Så det resluterade i att jag inte kunde somna förrän typ halv tre... 
 
Sen upp kl halv sju... Så jag är suuuupertrött.. Sitter och surplar i mig the, och har ätit två knäckmackor med skinka och avocado! MUMS! :) Nu ska ja ta och kryoa isäng... Imorgon ska Aidan vara hemma också, så mina morgonpromenader blir ju inte av. Ska jag lyckas kliva upp kl 6 och gå ut en timme? Kändes tidigt :(
 
Ikväll så drog jag iväg och skulle köra zumba. Var noga med att kolla så det inte skulle va samma tjej som hade turbokicken och det var det inte. Kom dit och tror du inte på fan att det är hon ändå?!?! Skrattande sa hon att den andra tjejen hade ringt i sista sekund och sagt att hon inte kunde komma, så hon fick hoppa in... Dynga, tänkte jag! Jag kunde ju inte åka hem när jag åkt dit redan... Så jag plågade mig igenom hela passet, det var lika dåligt som det andra passet hon hade.. Alldeles för många rörelser för snabbt och ingen guidning på när hon gjorde gjrejer.. Hon körde mest sitt egna lilla rejs... Sofie och Becky kom också.. Så vi skrattade mest där bak i klassen... 
 
Sen stannade jag på Yoga också som var direkt efter.. SÅ HIMLA BRA! Bästa yoga intruktören jag haft! Det ska jag gå på fler gånger! Super duktig tjej! Assvårt var det och jag har ingen balans, och ingen vighet.... Eller lite, men det är sjukt svårt! Öva öva öva :-) 
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova! 
Natti natti! puss på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: