JANUARY 17th - äntligen freeeedag

Gött med fredag! Skickade kidsen till skolan sen har kag varit ledig hela dagen. Tog en morgon prommis som blev hela 6,8km.. Brände på bra, skönt med frisk luft! Hela perfekt runda att gå! Massor med bilar som passerar hela tiden så man har nåt att titta på hela tiden :) 

Trampade snett med foten idag, helveeeeeetet så ont det gjorde! Undra hue länge det ska va såhär? Jag trampade på en trädrot, skulle inte ha reagerat om foten vart ok. Okej om man trampar snett sp. man vrickar den, men när man bara trampar lite snett? 
Det är ju bara att säga tack och hej till att springa i skogen då... Fy fan

Hängde med kidsen en stund efter middan.. Såg despicable me och fixade käk åt Aidan och jack.. Sen kom Andrew och hämtade upp mig och vi åkte och käkade på nåt mexikanskt ställe... Tacos i sinne åt jag.. Det var dödens gott :)

Hängde där nån timme, drack nån öl och sen åkte vi hem... Skön fredag! 

Nu ska jag sussa, imorrn ska jag upp och köra body step tidigt.. Ingen sovmorgon här inte :) härligt med lite rutiner igen! 

Natti natti vännerrrr





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: