JANUARY 21st - Take me home

Jaaaavlar i min låda vad det snöar!! Det stämde med 7 inches i alla fall.. Det bara vräker ner! På förmiddan åkte vi på safeway och köpte ingredienser, btw INTE en bra ide med tre vildingar, majj gaaad vad jag höll på bryta ihop fler än en gång... Iaf, fick ihop dom 5 sakerna vi behövde till slut... betalade och körde hem... 
 
Sen har jag bakat kokostoscakaka och M&M granola bars.. Toscakakan lev HUR lyckad som helst, YUM YUM, sen behöver jag nog öva nån fler gång med granola barsen... Men helt ok. Så där rök hela fm och sen var det lunch och sen hade Jenifer jobbat klart så jag behövde inte jobba längre... sweeeet! 
 
Blir ingen bilkörning idag eftersom det är så jäkla mkt snö på vägarna, och gymmet är stängt.. Allt stannar som upp när det kommer snö.. Hade lätt klarat att köra i den här lilla fjutt snön men Jenifer var orolig och ville helst inte att jag skulle... Gymmet är liks inte öppet så jag fick kämpa på hemma istället... Jag sprang 2 miles, sen gjorde det så jäkla ont i benhinnorna så jag var tvunget sluta... Körde på med challenge övningarna sen var jag helt färdig.. Dom är sååå himla bra... Gick hur bra som helst att göra dom hemma i mitt rum, dagens challenge behövde man inte några vikter till heller... Det var jobbigt nog utan!! 
 
Har tagit väääärldens längsta dusch, så himla skönt! Och nu sitter jag i min säng helt utmattad och sådär skönt trött :-) 
 
Fick mig en funderare igår.... Fick höra att jag aldrig är nöjd och att jag är så jääääkla ombytlig... Och så fick jag frågan om vart jag vill bo när jag kommer hem? Och om jag inte blir trött att flänga runt överallt... Ibland är det intressant att för en sekund se på sitt liv genom någon annans synvinkel...
 
Och hur ska man veta vad man vill egentligen? Jag har alltid känt att jag måste göra allt jag känner för att göra, annars kommer jag stå där med mössan i handen och tänka varför gjorde jag inte det!! Det skrämmer mig lite att man ska slå sig till ro på nåt ställe och bo där i hundra år... Fast jag tror att det håller på börja vända.. Jag har gjort så himla mycket dom här senaste tre-fyra åren!! För fem år sedan så bodde jag på haga i umeå och skulle jag träffa på mig själv från den tiden så skulle jag nog inte känna igen mig själv... 
 
Alla mina vänner börjar gifta sig och skaffa barn och här sitter jag och äger bara en resväska full med kläder. Tänk att gräset ska fan alltid va grönare på andra sidan! 
 
jävla gräs
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

"Alla mina vänner.." NEHEJ DU KIKS! Musslan är sluten hos fröken Ekvall, if you know what I mean ;)

2014-01-26 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: